13.10.2017

Ukryte znaczenie piosenek


Zdarzyło Ci się kiedyś zakochać się w piosence, która miał rytm taki jaki lubisz, wokal jaki lubisz i w ogóle jak usłyszałeś ją to nóżka sama Ci chodziła? Tekst tutaj odgrywa drugie skrzypce bo niekoniecznie musisz rozumieć po hiszpańsku, żeby sobie ją śpiewać. Także tak.
Pierwszy raz przydarzyło mi się to z Lady Gaga "LoveGame". Nie wsłuchiwałam się z tekst poprostu poczułam flow i popłynęłam na tej nucie. Mój hicior nr 1.


Nie rozumiałam tylko, dlaczego spora część moich znajomych się z tego faktu śmiałą....no ale teraz już wiem :) Piosenka miała inne znaczenie między wierszami o których wszyscy wiedzieli, którzy znali ten tekst.
Było śmiesznie i dwuznacznie czasami ale człowiek uczy się na błędach. Może źle to napisałam - to nie są błędy ale drobne haczyki, których musimy się wystrzegać żeby wtopy nie zaliczyć. 
Teraz się z tego śmieję i dalej dobrze wspominam tą piosenkę, chociaż już jej przestałam słuchać i jakoś mnie do niej nie ciągnie.

Kolejną piosenką jest "O Pani" Grzegorza Hyżego 

Wszyscy ją kojarzą bo jak wścieknięta miała rotację radiową z częstotliwością co 30minut... Przyjęła mi się bardzo dobrze, później już niekoniecznie :) Dalej ją nucę jak nie leci w radio - to chyba silniejsze ode mnie :)


Zastanawialiście się nad ukrytym, przesłaniem???

Przecież to oda do butelki!

"O Pani!
Pozostaw mnie świadomym
I niepełnym
nie pozwól bym upadł nieprzytomny na bruk"

Już bardziej dosłownie nie dało się tego napisać ;) 

"Zabierz mnie do gwiazd
Bym kolejny raz modlił się i błagał cię o więcej"
 
Taaak zabierz mnie do gwiazd bo przecież wiesz nic nie trwa wiecznie... Aaahaaa  Oj Grzesiu Grzesiu, żeby sobie takie śmieszki robić. 
Przecież ja już normalnie nie mogę posłuchać tej piosenki, bo podświadomie wyobrażam sobie Wyborową!!


A czy Wy macie jakieś swoje piosenki z ukrytym znaczeniem??? :) Chętnie się dowiem!




Pozdrawiam Ewiczka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz