12.10.2017

Powitanie



Cześć wszystkim!

Mam na imię Ewa, ale różni różnie do mnie mówią. Ewiczka? Ewiczon? Wybieraj co chcesz :)

Od dłuższego czasu chodziła mi po głowie myśl o założeniu bloga.
Kilka lat temu prowadziłam stronkę. Nie była ona profesjonalnie tworzona, posty były tak chudziutkie, że aż jęczały z niedożywienia. 
Jednak pisanie miało TO COŚ. Do dziś mam w zakładce "Ulubione" pokaźną liczbę blogów od lifestyle po kulinarne, które lubię czytać, oglądać i dyskutować na nich. Po prostu lubię tych ludzi! 

Dzisiaj wstałam rano o 9, rześka, czysty umysł i ciało, mówię sobie: Idziesz w to mała!

Pomyślałam, że na samym początku, będę pisać luźne spostrzeżenia, lekki freestyle. 

Muszę dojść do ładu w wyglądem bloga, więc co jakiś czas będzie się tutaj coś zmieniało. Może uda mi się coś pobuszować w HTML'u? Jakby strona była całą czarna to znaczy, że ja tam gdzieś jestem głęboko w czeluściach... ale zepsułam kody, wiec... bądź ze mną! 

Tyle na dzisiaj. Jest 13:00. Pora ogarnąć siebie, żeby ludzi nie straszyć. 

Do zobaczenia robaczki :) 

Trzymam kciuki za tych, którzy też ze mną dzisiaj założyli bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz